Schematy blokowe.

Moderator: RedAktorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
karakachanow
Pćma

Schematy blokowe.

Post autor: karakachanow »

W zamierzchłych czasach był do tego prościutki windowy ('98, o ile nie '95) Orgchart. Teraz, na OO, tęsknię za nim i nie mogę go odszukac. Czy ktoś może poleci coś adekwatnego?
Paupera lingua latina, ultimum refugium habet in Riga.

Awatar użytkownika
Harkonnen2
Pćma

Post autor: Harkonnen2 »

Jak rozumiem chodzi o schematy nie tylko oprogramowania? Cóż, możesz poeksperymentować z programikiem Dia: http://live.gnome.org/Dia/Examples Jeśli natomiast używasz linuxa i KDE to poeksperymentuj z Kivio. Poza tym oczywiście jest Inkscape, który chociaż nie jest dedykowanym programem do schematów i diagramów, to można w nim rysować absolutnie dowolne diagramy (choć to trochę bardziej czasochłonne).
Aah! I see you have the machine that goes 'ping'. This is my favourite. You see, we lease this back from the company we sold it to, and that way, it comes under the monthly current budget and not the capital account.

Awatar użytkownika
baron13
A-to-mistyk

Post autor: baron13 »

Xfig jeśli dobrze pamiętam ma też coś takiego.

Awatar użytkownika
Harkonnen2
Pćma

Post autor: Harkonnen2 »

Yup, ale wersja pod windows, czyli WinFig jest rozpowszechniana jako shareware i cytuję:
WinFIG is shareware and requires registration. Without a keyfile WinFIG only saves a maximum of 15 objects per figure.
http://www.schmidt-web-berlin.de/winfig/

Oczywiście można użyć cygwina :)
Aah! I see you have the machine that goes 'ping'. This is my favourite. You see, we lease this back from the company we sold it to, and that way, it comes under the monthly current budget and not the capital account.

Awatar użytkownika
baron13
A-to-mistyk

Post autor: baron13 »

Jeszcze kdissert. Tzw "mapa umysłu".

ODPOWIEDZ