Knights of Time
Moderator: RedAktorzy
Knights of Time
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia najnowszego autorskiego systemu bitewnego mojego autorstwa.
Oto adres strony internetowej gry:
http://piotrek.mediawebdesign.pl
Oraz forum:
http://knightsoftime.pun.pl/
Knights of Time to całkiem nowe spojrzenie na gry bitewne. Proste i przejrzyste zasady sprawiają że rozgrywka jest prosta i bardzo dynamiczna. W przeciwieństwie do innych systemów bitewnych w Knights of Time można grac figurkami w skali 1/72 oraz 1/76 dzięki temu koszt zakupu armii jest naprawdę niski, a specjalnie dla tych którzy nie chcą lub nie mogą sobie pozwolić na zakup figurek w dziale download coś specjalnie dla nich! Informacje co do oficjalnej premiery zostaną podane na stronie systemu
Oto adres strony internetowej gry:
http://piotrek.mediawebdesign.pl
Oraz forum:
http://knightsoftime.pun.pl/
Knights of Time to całkiem nowe spojrzenie na gry bitewne. Proste i przejrzyste zasady sprawiają że rozgrywka jest prosta i bardzo dynamiczna. W przeciwieństwie do innych systemów bitewnych w Knights of Time można grac figurkami w skali 1/72 oraz 1/76 dzięki temu koszt zakupu armii jest naprawdę niski, a specjalnie dla tych którzy nie chcą lub nie mogą sobie pozwolić na zakup figurek w dziale download coś specjalnie dla nich! Informacje co do oficjalnej premiery zostaną podane na stronie systemu
- Albiorix
- Niegrzeszny Mag
- Posty: 1768
- Rejestracja: pn, 15 wrz 2008 14:44
Po pierwsze system mój nie był wzorowany na warhammerze i bardzo się tego wystrzegalismy. Po drugie chcesz znać zalety mojego systemu w porównaniu do battla?
Oki może w punktach będzie prościej:
1.System dowodzenia dzięki czemu dowódca nie jest juz tylko herosem ale wydaje rozkazy, formuje szyki, zagrzewa do walki.
2.Formacje które sprawiaja że dzięki odpowiedniemu ustawieniu wojska otrzymujemy pewne bonusy.
3.Dynamiczny system walki ponieważ nie są to już walki 2,3,4 klocków wojska a dynamiczna walka gdzie można przebić szyki przeciwnika, walczyć w zwarciu a czasem patrzeć jak szarża jazdy przebija sie przez nasze 2-3 szeregi piechoty.
4. Dynamiczna prosta w obsłudze mechanika bez zbędnych tabel oraz zbędnych rzutów.
5. System konstrukcji armii który powoduje ze każdy ma takie same szanse i mozliwości dzięki czemu bardziej trzeba będzie polegac na taktyce i strategii niż na rzutach kośćmi bądź przewadze zapisanej w zasadach odgórnie.
6.O wiele prostsze zasady(narazie niestety tego nie widać ale przez weekend postaram sie to wszystko ujednolicić tak by było to widać) co wykazały beta testy przy opracowywaniu mechaniki gry.
Oki może w punktach będzie prościej:
1.System dowodzenia dzięki czemu dowódca nie jest juz tylko herosem ale wydaje rozkazy, formuje szyki, zagrzewa do walki.
2.Formacje które sprawiaja że dzięki odpowiedniemu ustawieniu wojska otrzymujemy pewne bonusy.
3.Dynamiczny system walki ponieważ nie są to już walki 2,3,4 klocków wojska a dynamiczna walka gdzie można przebić szyki przeciwnika, walczyć w zwarciu a czasem patrzeć jak szarża jazdy przebija sie przez nasze 2-3 szeregi piechoty.
4. Dynamiczna prosta w obsłudze mechanika bez zbędnych tabel oraz zbędnych rzutów.
5. System konstrukcji armii który powoduje ze każdy ma takie same szanse i mozliwości dzięki czemu bardziej trzeba będzie polegac na taktyce i strategii niż na rzutach kośćmi bądź przewadze zapisanej w zasadach odgórnie.
6.O wiele prostsze zasady(narazie niestety tego nie widać ale przez weekend postaram sie to wszystko ujednolicić tak by było to widać) co wykazały beta testy przy opracowywaniu mechaniki gry.
- Laris
- Psztymulec
- Posty: 916
- Rejestracja: czw, 11 gru 2008 18:25
Nie podoba mi się Twoja reklama, to, że nawet w Łowisku się zareklamować musiałeś i tak dalej.vendetta_222 pisze:a czemu to jeśli można wiedzieć? I co najważniejsze za co?
Owszem są tacy, którym ten nachalny "stajl" nie przeszkadza, ale mnie drażni. I nie rozumiem, czemu się z bitewniakiem na Fahrenheicie reklamujesz.
Najmniej pamiętam zajęcia w szkole,
bo żaden z nas się tam nie nadawał.
Awantura - Pokolenie nienawiści
bo żaden z nas się tam nie nadawał.
Awantura - Pokolenie nienawiści
Pisze tu o swoim systemie chociażby z tego samego powodu z jakiego pisze sie tu o rpg i innych tematach. Przed wpisaniem postu dokładnie przeglądam forum czy są podobne posty i dopiero pisze. Niema tak że pisze na pierwszych lepszych forach na ten temat. A prezentowania wlasnej twórczości forum chyba niezabrania.
- Laris
- Psztymulec
- Posty: 916
- Rejestracja: czw, 11 gru 2008 18:25
Zezwala na prezentowanie swojej twórczości w odpowiednim dziale. Każdemu użytkownikowi, raz na dwa tygodnie. Ale ta "twórczość" to nie jest figurkowy bitewniak, erpeg, alibo co innego. xdvendetta_222 pisze: A prezentowania wlasnej twórczości forum chyba niezabrania.
Jak już powiedziałem, mnie się nie podoba Twoje postępowanie, ale nic mi do tego. ;)
Najmniej pamiętam zajęcia w szkole,
bo żaden z nas się tam nie nadawał.
Awantura - Pokolenie nienawiści
bo żaden z nas się tam nie nadawał.
Awantura - Pokolenie nienawiści
- Orson
- Ośmioł
- Posty: 686
- Rejestracja: ndz, 05 kwie 2009 18:55
Mi też, mi też!:) <piszczy wychylając się zza ramienia Larisa> W sensie, że mi też się nie podoba i mi również nic do tego!Jak już powiedziałem, mnie się nie podoba Twoje postępowanie, ale nic mi do tego. ;)
A na serio. To jest forum poświęcone twórczości i tfurczoździ literackiej. Każda inna jest mile widziana, ale ,,przy okazji". Ja tam nie wiem, nie znam się, ale osobiście wydaje mi się, że nieco pomyliłeś fora. Przywitałeś się chociaż?:)
,,Mówię po hiszpańsku do Boga, po włosku do kobiet, po francusku do mężczyzn, a po niemiecku do mojego konia" Karol V Obieżyświat
- Metallic
- Kadet Pirx
- Posty: 1276
- Rejestracja: sob, 22 mar 2008 21:17
- Płeć: Mężczyzna